Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zondag 27 juli 2014

Heb mij lief


roep mij
voel mij
hou mij vast
koester
koos mij
heb mij lief

open mijn
zwijgen
doorbreek
mijn stilte
heb mij lief

breek 
mij open
ontruk
mijn masker
van graniet
heb mij lief

proef
mijn gevoelens
voel
mijn liefde
diep verborgen
heb mij lief

noem
mijn naam
hou
mijn hand
vast
heb mij lief

wandel samen
zing een lied
van hoop
met mij
heb mij lief

luister
mij open
raak mijn
hart aan
heb mij lief

fluister
lieve woordjes
vlei je lichaam
dicht tegen
mij aan
heb mij lief

laat mij
dwalen
in jouw hart
deel 
je zorgen
steeds
met mij
heb mij lief

toon me
je tranen
vecht met mij
over bergen
en door dalen
heb mij lief

ontketen
mijn leven
vertrouw
op later

heb mij
alsjeblieft
ongelooflijk
genadig
hartelijk
en oneindig
lief

1 opmerking: