Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zaterdag 5 januari 2013

Waar bleef je zolang?

Waar bleef je zo lang?
Waar ben je geweest?
Wat ben je stil?
Is er wat?
Mag ik wat vragen?
Wil je even luisteren?
Moet ik me zorgen maken?
Wat is er dat je doet zwijgen?
Waar kom je vandaan, zo ver, zo lang geleden?
Wat staan je ogen droevig?
Wat ben je afwezig?
Ben je er wel?
Hoor je wat ik zeg?
Is er iets gebeurd?
Heb ik iets gezegd wat je pijn gedaan heeft?
Waarom blijf je daar staan?
Waar ga je naar toe?
Wil je weer terug naar waar je vandaan kwam?
Wat was daar?
Wie was daar?
Wat is er gebeurd?
Ben je wat verloren, toen, daar?
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Ben je verdwaald misschien?
Of ben je teleurgesteld?
Heeft iets je veranderd?
Ben je nog wel hetzelfde als toen?
Ken ik je eigenlijk wel?
Wel echt, bedoel ik, diep van binnen?
Wie ben jij als ik je los moet laten?
Waar ga je naar toe als ik geen vragen meer stel?
Wat zal er gebeuren, wie zul je worden, wie wil je zijn?
Vraag ik te veel?
Wil jij wat vragen soms?
Snap je dat er pijn zit in mijn vragen?
Voel je het verdriet in mijn hart?
Proef je de afstand?
Wil je me vasthouden?
Heb je mij nog lief?
Waar ben je gebleven?
Wat gebeurt er?
Wie ben ik?
Waar ben ik?
Wat is er?
Hoe ...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten