Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

woensdag 12 oktober 2016

Kudde koereigers


Oké, ik ben geen vogelaar.
En jammer, het was niet optimaal om ze vast te leggen.
Bewolkt en al schemerig.
De meeste foto's zijn gewoon mislukt.
Of hebben een te hoge ISO waarde.
Ze wilden niet stil staan.
Of er liepen koeien voor.

Maar toch.
Een mooie waarneming.
Een leuke ervaring.
Drie koereigers op een rijtje tussen de koeien in de wei.
Verschillende keren gezamenlijk opvliegend.
En weer landend na een rondje.
Al herrie makend.

Een echte kudde koereigers dus.










2 opmerkingen:

  1. Hallo Anton. We kunnen niet altijd mooi weer hebben voor foto's te maken. Ik had het van de week ook en ook vandaag dat het weer niet echt meewerkte en ook mijn foto's niet echt de kleur gaven die ik verwachtte. Maar net als jij heb ik dan ook het gevoel en draag je mening dat wij toch leuke ontmoetingen hadden en daar gaat het om als je graag in de natuur bent. Niet om de waarde van de foto"s maar om de waarde om dit mee te maken en te zien. Ik vind je foto's mooi. Fijne week alvast en natuurgroeten van mij Tine. Kom je ook eens op mijn website kijken of op mijn YouTube kanaal want daar vind je de slide-Shows van mijn ontmoetingen allemaal. En na goedkeuring mijn zijde wordt je reactie gezet op mijn website. Ik hoop je eens te ontmoeten. HG Tine

    BeantwoordenVerwijderen