Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

woensdag 20 mei 2015

Rakelings

Toen ik na de laatste druppels weer een mooie blauwe lucht zag, besloot ik toch maar op de fiets naar de vergadering in de polder te gaan. Het is de hele weg ook droog gebleven, drie kwartier lang. Maar man, wat een adembenemende buienluchten ben ik daar rakelings gepasseerd ...

Al fietsend vele foto's gemaakt, windje mee en de buienlijn ging al die tijd samen met mij op. Maar ja, ik moest ook nog naar rechts en kwam dus steeds dichter bij de duidelijk zichtbare regenslierten. Donkere, dreigende wolken, opgelicht door de uitbundige zon, een stukje van de regenboog als toetje. Een prachtig gezicht, maar ook spannend of ik wel droog over zou komen. Want af en toe was er ook best gerommel te horen. Maar het is gelukt.

Een uitgebreid verslag in beelden, van deze rakelings passerende, maar magnifieke buienluchten ...


































Geen opmerkingen:

Een reactie posten