Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

zondag 7 december 2014

Full moon rising


Gisteren aan het eind van de middag, na een fietstochtje door de polder met al veel foto's van het wonderlijke licht gemaakt te hebben, zag ik, bijna thuis en al goed donker, een halve, supergrote maan, achter me opdoemen. Net boven de horizon kwam hij uit. Daar ben ik toch even voor afgestapt, al was het decor van de lichtmast niet echt fotogeniek te noemen.

En ik heb er nog een extra rondje voor gemaakt, al was de mooie rode gloed er al af, voor ik hem weer in beeld kreeg. En jammer genoeg ken ik mijn nieuwe camera ook nog niet goed genoeg om de maan op de juiste manier op de foto te krijgen Hij is naar mijn idee nog veel te licht, waardoor je de schaduwen van het maanlandschap niet goed op de foto's ziet.

Desalniettemin, het geeft toch een aardig effect, ook door de takken op de voorgrond.








1 opmerking:

  1. Prachtige foto's zie ik hier voorbij komen! Ik zal je blog in de gaten houden:)!

    BeantwoordenVerwijderen