Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

maandag 12 mei 2014

Een vluchtige reigervlucht gevangen

Oké, ze zijn niet scherp, ik geef het toe. Maar ik probeer het al heel lang. Een reiger in de vlucht te vangen. Altijd zijn de foto's bewogen. Hij lijkt zo traag, maar als hij start is hij toch te snel voor de camera.

Vanmorgen was het grijs en vloog hij naast me op, toen ik langsfietste. De eerste helft van de foto's is dus al fietsend gemaakt. Toen hij op het fietspad een tussenlanding maakte, kreeg ik net even de tijd om te stoppen en de sluitertijd aan te passen, voor hij weer opsteeg en een bocht maakte. De tweede helft van de serie is dus scherper, maar wel donkerder. 

En ja, helaas, hij keek niet meer naar me om. Hij verdween zonder te groeten ...


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten