Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

dinsdag 7 januari 2014

Voornemen

ik neem
mij voor

ik laat
maar los
wat ik
niet haal
waar ik niet
aan voldoe
wat ik niet
houden kan

ik zeg
het is genoeg
geweest
ik geef
het op
ik geef
mij weg

ik laat
mij gaan
ik geef
mij over
en dat
gaat ver
want ik ben
nog lang
niet gaaf
of vol
en zeker niet
volmaakt

kom nu
maar Heer
en neem
mij maar
zoals ik ben
met alles
wat ik heb
en doe
en nog 
tekort 
zal komen

raak mij
maar aan
en maak
mij leeg

ik rust
in U
in Wie
U bent
en wat U
geven wilt

voor nu
en voor
altijd

want
wat ik mis
wat ik 
niet ben
hebt U
al lang
volbracht

ik neem
mij voor
neem mij
maar aan
om wat U
heeft gedaan

ik
in U
en U
in mij
en anders
niets

1 opmerking: