Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

donderdag 5 september 2013

Stoere wheely

Vandaag naar Dordrecht gefietst. Eén van de ongeveer tien bruggen in het traject is echt, in letterlijke zin, adembenemend ... Die tussen Papendrecht en Dordrecht. Hoewel ik een regelmatige fietser ben, voel ik dat ook meteen in mijn benen.

Vanmiddag op de terugweg, zelfde brug, reed er een jongen voor me, die vanaf onderaan de brug een wheely maakte en deze gewoon vol bleef houden, tot zeker halverwege de brug. Ondertussen ook nog de meneer voor mij inhalend ...

Voor de niet-kenners, een wheely is een tijdje alleen op je achterwiel blijven fietsen. Al happend naar mijn adem (...) is het mij gelukt om rijdende weg, dit stoere staaltje even vast te leggen op de gevoelige plaat. Jammer dat je het net niet goed kunt zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten