Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

woensdag 23 januari 2013

Moederkloek?


Vanmorgen stapte ik van mijn fiets om een foto te maken, werd ik bijna tot 'moederkloek' gebombardeerd .... In de sloot voor me zat een groot aantal waterkippen te klappertanden. Waarschijnlijk zijn ze door enkele dierenliefhebbers nogal verwend, want ze stormden massaal de sloot uit, mijn richting uit, en vleiden zich nederig voor mijn voeten.


Maar ja, sorry hoor, welwillende onderdanen, ik had alleen brood voor mezelf bij me. Bedankt voor het eerbetoon, maar ik moest jullie in barre hongersnood achterlaten, wachtend op een andere weldoener ...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten