Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

woensdag 4 juli 2012

Rovers beroofd


Afgelopen maandag stapte ik van mijn fiets om een libelle te fotograferen die op de weg zat. In mijn ooghoeken zag ik een aantal kraaien bezig met een stuk vers vlees. Toen ze plotseling wegvlogen werd mijn aandacht getrokken. Wat ik zag overrompelde me. Al vele keren geprobeerd roofvogels vast te leggen, maar meestal hebben ze mij eerder in de gaten dan ik hen en zijn ze snel gevlogen. Dit forse exemplaar, waar ik nog geen soortnaam van heb kunnen achterhalen, zat echter zomaar ineens op 100 meter afstand. Pakte het stuk vers vlees, nog in de 'verpakking', af van de kraaien en ging er mee heen. Achterna gezeten door de kraaien ... Van dat laatste heb ik nog net een video kunnen maken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten