Sow for yourself righteousness, reap the fruit of steadfast love; break up your fallow ground, for it is the time to seek the Lord, that He may come and rain salvation upon you (Hosea 10:12).

donderdag 31 maart 2011

Kwetteren? Ik?

Lang gewacht en geaarzeld. Vandaag toch maar een twitteraccount aangemaakt. Niet zozeer om te kwetteren. Ik ben meer het zwijgende en luisterende type. Maar toch wel geinteresseerd in wat andere mensen te melden zouden kunnen hebben.

Maar ja, die kun je alleen maar volgen als je zelf een account hebt ....

Wordt nu al bijna gek van alle mogelijke mensen die interessant zouden kunnen zijn. Binnen een uur al 90 mensen die ik ga volgen.

Hoeveel tijd zou ik nu nog overhebben voor mijn blog? En, niet te vergeten: vrouw en kinderen?

Wordt vervolgd dus!

Voor wie het weten wil: http://twitter.com/#!/godisindestilte

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anton,
    Goed dat je deze stap ook genomen hebt. Ik ben ook een aantal weken geleden begonnen op Twitter. Ik zie het als een enorme verrijking om juist ook op deze manier het evangelie te kunnen doorgeven. Ik ga je zeker volgen. Misschien heb je mijn artikel over sociale media onlangs nog gelezen: http://christenleven.blogspot.com/2011/03/vaker-op-twitter-en-facebook.html
    Groeten,
    Wendy Born

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank Wendy voor je welkom ... ik sta er nog een beetje dubbel in, moet ik zeggen. Ik weet niet of ik zoveel te melden heb èn of dat dan weer opgemerkt gaat worden tussen al die kakafonie door. En gisteren heel veel tijd aan het zoeken geweest naar interessante of bekende twitteraars. Ik ben bang dat het me heel veel tijd gaat kosten. Wat dat betreft is een blog toch een rustiger medium.
    Maar goed, we gaan het zien, misschien wil ik over een week niet meer terug!

    BeantwoordenVerwijderen